ستاره های کم نور

ستاره ها شاید کم نور دیده شوند اما هر کدام خورشیدی در دل دارند. بستگی دارد در چه فاصله ای از آن ها باشید.

ستاره های کم نور

ستاره ها شاید کم نور دیده شوند اما هر کدام خورشیدی در دل دارند. بستگی دارد در چه فاصله ای از آن ها باشید.

سوپ تلفنی

همه ما گاهی دچار سرماخوردگی یا بیماری می شیم. یکی هم نیست که برامون سوپ بپزه. سوپی بدون ادویه و رب و پر از سبزی که با خوردنش نصف بیماری مون خوب می شه. خوب حالا که تو هیچ ریتورانی سوپ مریض سرو نمی شه می شه به عنوان یه ایده پول ساز بهش نگاه کرد. سوپ در محل تحویل شما می شود. 

وضعیت ثبت نام کارت هوشمند ملی

از دو سال پیش با افزایش تحریم ها ورود پوکه کارت ملی به کشور تحریم شد و از اون موقع کسانی که درخواست کارت ملی هوشمند داده بودند منتظرند. حال که صدور کارت ملی هوشمند از سر گرفته شده سایت سامانه پیگیری کارت هوشمند ملی  اینجاhttps://www.ncr.ir/idcard/tracking/trackWithNationalId.xhtml;jsessionid=qMZ5FDT-BwzNCe4I9j8U1_stjX7fPr-4Ri1wl7p1mnwm6Dn9wfYU!1765673092 

مراحل چاپ کارت ملی هوشمند را نمایش می دهد. مثلا می گوید کارت ملی شما در دست چاپ است. 

مشکل جایی است که برای کارهای اداری مثلا به بانک مراجعه کردید و از شما کد پیگیری ثبت نام کارت هوشمند را می خواهد. اینجتست که باید از ترفند زیر استفاده کنید. (قبلا بدون ترفند یکی از گزینه ها مشاهده کدپیگیری ثبت نام های سابق بود ولی الان که اون گزینه حذف شده به ترفند زیر نیاز پیدا می کنید)

برای این کار باید به سایت کارت ملی هوشمند بروید و گزینه ثبت نام جدید را انتخاب کنید. (می دونم که شما قبلا ثبت نام کردید ولی برای دریافت مجدد کد پیگیری این تنها راهه)

https://www.ncr.ir/idcard/

بعد که کد ملی و سریال شناسنانه را وارد کردید به شما اخطار می دهد که شما قبلا ثبت نام کردید و کد پیگیری شما و زمان ثبت نام بدین صورت است. 

چگونه مرسوله پستی خود را پیگیری کنیم؟

از زمانی که بسته ارسال می شود تا زمانی که به دست ما برسد گاهی یک هفته زمان می برد. توی این زمان چک کردن اینکه بسته الان کجاست دلخوشی کوچکیست مثل ستاره ای کم سو در میان آسمان بدون ماه.

این امکان برای بسته های پستی که از طریق اداره پست ارسال شده از طریق سایت زیر ممکن است. 


https://tracking.post.ir/


برای این کار باید کدی که روی بسته پستی درج شده و ۲۴ رقم است را در کادر زیر وارد کنید. 

همه چیز را همه گان دانند

نقد ، نظر ، انتقاد ، پیشنهاد (در چارچوب قوانین جاری)