ستاره های کم نور

ستاره ها شاید کم نور دیده شوند اما هر کدام خورشیدی در دل دارند. بستگی دارد در چه فاصله ای از آن ها باشید.

ستاره های کم نور

ستاره ها شاید کم نور دیده شوند اما هر کدام خورشیدی در دل دارند. بستگی دارد در چه فاصله ای از آن ها باشید.

حجاب

با حوادث اخیر چه جوری می شه دوباره حجاب را به ایران برگردوند؟؟؟

مسلما استفاده از نیروی انتظامی و گشت ارشاد محاله.

همون طور که می دونید نصف مردم ما دیگه تلویزیون ایران را نگاه نمی کنن. نود درصد جوان ها و نوجوان ها بیشتر وقت فراغتشون را توی اینترنت هستند. و خیلی از افراد معروف برای پول درآوردنه که توی اینترنت فعاایت می کنن. 

راه حل

یه شرکت تاسیس می کنیم حالا با هر عنوانی. وظیفه این شرکت اینه که بدون هیچ سر صدا و تبلیغی بگرده و کسایی که کلیپ زیبا با موضوع عفاف و حجاب تولید کردن را تشویق کنه و ساپورت مالی کنه. یعنی بگه این پول بابت این کلیپی که ساختی. اگه کلیپ دیگه ای با این موضوع ساختی برامون بفرست تا ما بعد از بررسی کارشناس هامون اگه مورد قبولمون بود پولی بابت ساخت اون بهتون بدیم. یعنی نه جشنواره ای برگزار می شه. نه تبلیغ علنی ای می شه. (هر دو این ها باعث لوث شدن و بی فایده شدن کار تبلیغی می شه چون هدفمون (جوان ها و نوجوان ها) در مقابلش گارد می گیرند.)

بنابراین یه کار آروم و بی صدا و ادامه دار لازمه. یعنی لازم نیست صد میلیون تومان برای یه همایش هزینه کنیم یا افرادی از پلیس را گماشته کنیم و ماهی حداقل پنج میلیون به هر کدومشون پول بدیم تا مراقب حیا و عفاف جامعه باشن. بلکه باید از دل خود این جامعه کسی که حرفش ، زبونش، سنش به جامعه هدف می خوره این اقدام را انجام بده. 

از ما گفتن بود. راهش اینه که جامعه را متعادل کنیم. از یه طرف سلبریتی هایی را داریم که برای دیده شدن و لایک بیشتر هر روز پرده های بیشتری را می درند . و از طرفی جامعه ای را داریم که هر روز داره بیمار تر می شه. وقت درمانش الانه. 


بعدا نوشت:

با شهادت شهید الداغی به من ثابت شد حتی اگه حکومت هم از افراد بی حجاب حمایت نکنه هنوز مردای ما اونقدر غیرت دارند که نذارن هیچ کسی به زن ایرانی دست درازی کنه. درسته که تهاجم فرهنگی غیرتشون را در مورد بی حجاب دیدن دخترا و زن هاشون خشک کرده. خود مردها هم از دیدن زیبایی لذت می برند. ولی زشتی تجاوز و دست درازی و بی ناموسی هنوز براشون عادی نشده. متوجه زنگ خطر شدید. از فرداست که فیلم ها و سریال های ترکی ساخته بشه در مذمت فضولی نکردن تو کار دیگران و اینکه اگه دیدید کسی کمک می خواد فرار کنید چون ممکنه خودتون کشته بشید. دیر نیست که یکی دیگه از رگ های غیرت ایرانی ها تحت حملات شدید فرهنگی قطع بشه. 

نظرات 5 + ارسال نظر
یک مرد دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 09:07 http://Whiteshadow.blogsky.com

ایده خوبیه. ولی موجب ایجاد رانت و سو استفاده می شه. یه عده فیلم تولید می کنند و با دادن درصد جایزه می گیرند.
روش ترویج این نیست

مترسنج شنبه 5 آذر 1401 ساعت 00:42 http://dar300metri.blogsky.com

حرف حساب:)

امیر پنج‌شنبه 19 آبان 1401 ساعت 13:58 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
خوب بسم ا...
شما که رییس جمهورتون یه نابغه است.راهکارتون رو بدین حتما درست میشه و به پول خوبی هم میرسین

خانوم ف پنج‌شنبه 19 آبان 1401 ساعت 12:58 http://Khanomef.blogsky.com

راهش اینه یاد بگیریم دیگه هیچی زوری نمیشه.
.باید قبول کنیم مه نسل جدید حجاب نمیخوان و تمام

درسته نسل جدید حجاب نمی خوان ولی چرا نمی خوان شاید واقعا نمی دونن بی حجابی چیه و چه عواقبی داره. با گفتن من هم نمی فهمن. دیدن نتیجه بی حجابی در سالهای بعد حتما نظرت را راجع به بی حجابی تغییر می کنه.
ما جمعیت جوان زیادی داریم که امکان اشتغال و ازدواج ندارند. اگه بی حجابی رواج پیدا کنه آتیشی شعله ور می شه که آتشش دامن من و تو را هم می گیره. اگه شفافیت آمار و اطلاعات توی ایران بود اونوقت می شد فهمید درصد جرم و جنایتی که بعد از نهضت بی حجابی زنان ایران ایجاد شده چقدر شده. منظورم تعداد افرادی است که سابقه هیچ جرمی را ندارند و فقط به خاطر جبر درونی و بی عفتی بیرونی عنان از دست دادن.

نگین پنج‌شنبه 19 آبان 1401 ساعت 12:57 http://http(s)//parvanehabi22.blogsky.com

حجاب چیه؟ چه تعریفی داره؟ کجای قران چنین تعریفی از حجاب داره؟ مگه کشورهای مسلمان دیگر در دنیا وجود نداره؟ موی روی سر مرد و زن چه فرقی با هم دارند؟ چرا باید فکر کرد که فقط و فقط ما درست میگیم؟ و چرا فکر میکنیم توی کشورمون با این مدل از حجاب اجباری هیچ خبری از انچه در سایر کشورها ( در مورد تن ) اتفاق می افتد نیست؟

نماز چیه؟ کجای قرآن گفته چند رکعت نماز بخونید؟ شما مسلمونی یعنی تسلیم شدی در برابر خدا و پیامبر یا قرآن پرستی یعنی تا قرآن چیزی بهت نگه هیچ کاری نمی کنی؟ تاریخ همش دروغ نیست. اگه قرآن را قبول داری پیامبری که قرآن از زبون اون شنیده شده را هم قبول داری؟ رفتار دختر پیامبر را قبول داری. فرض کن تو یه جوانی، امکان ازدواج هم نداری اگه دائم تو کوچه و خیابون صحنه های مثبت ۱۸ ببینی احتمال به خطا رفتنت بیشتره یا اگه خانم ها با چادر بیان بیرون و سر به زیر باشن. اگه الان گردن کلفت ها و بی ناموس ها دست به اقدامات مجرمانه (در مورد تن) می زنن. از امروز هر فردی احتمال اینکه یه مجرم بالقوه باشه بیشتره. یعنی از فردا از تک آدم های اطرافت بترس. توی هیچ وقت هم تنهایی از خونه بیرون نیا. مخصوصا اگه غیرت امثال الداغی ها دیگه اثر نکنه و بگن به من چه می خواست بی حجاب نیاد بیرون. خودش پسره را دعوت کرده حالا که پسره سگ شده و می خواد گازش بگیره من باید گوشت زیر دندونش بشم. از بی غیرت کردن مردهامون بترس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد